Chcesz otrzymać email, gdy szkolenie zostanie zaplanowane w Twoim województwie? expand_more
Opis szkolenia:
Na tym szkoleniu:
- nauczysz się skutecznej komunikacji z klientem
- poznasz sposoby obsługi trudnych klientów
- dowiesz się jak prawidłowo przygotować pojazd do wydania
- nauczysz się identyfikować i zarządzać różnymi rodzajami jakości w serwisie
- poznasz sposób rozmowy podczas reklamacji
- poznasz przyczyny odejścia klientów
- poznasz wagę budowania wizerunku serwisu
- dowiesz się jak skutecznie rozszerzać zakres naprawy i generować sprzedaż dodatkową
Wymagania:
- to szkolenie nie ma żadnych specjalnych wymagań
Plan szkolenia:
- OBSŁUGA KLIENTA W SERWISIE SAMOCHODOWYM
- Jakość obsługi klienta serwisu samochodowego
- Jakość obsługi
- Naprawa oczami klienta
- Poszukiwanie serwisu przez klienta
- Jakość postrzegana, a jakość oferowana
- Wywieranie nacisku na podświadomość klienta
- Znaczenie reklamacji w biurze obsługi klienta
- Odpowiedzialność za rozpatrywanie reklamacji
- Reklamacje – analiza i rozpatrywanie
- Usługa serwisowa oraz różne sposoby jej wykonywania
- Najczęstsze przyczyny odejścia klientów
- Utrzymanie klienta
- Jakość obsługi klienta serwisu samochodowego
- ORGANIZACJA SERWISU SAMOCHODOWEGO
- Strategia rozwoju serwisu
- Wizerunek serwisu samochodowego
- Standardy dotyczące rozmowy z klientem
- Przebieg naprawy pojazdu w serwisie samochodowym
- Wydanie samochodu po naprawie
- Kontakt z klientem po naprawie
- Kontrola jakości wykonywanych usług w serwisie samochodowym
- Standardy wykonania usług w serwisie samochodowym
- Pozycjonowanie serwisu samochodowego
- Sprzedaż usług serwisowych
Cena netto:
- 650 zł
Dofinansowanie KFS: przeważnie 80-100% ceny na szkolenia stacjonarne i szkolenia online
Istnieje możliwość dofinansowania dla pracodawców oraz ich pracowników z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (w skrócie KFS), które można uzyskać w Powiatowym Urzędzie Pracy (PUP). Za pracodawcę uważa się podmiot zatrudniający co najmniej jedną osobę na podstawie umowy o pracę, natomiast pracodawcą nie jest podmiot współpracujący jedynie ze współmałżonkiem lub zatrudniający osoby na podstawie umowy o dzieło lub umowy zlecenie.
Aby uzyskać dofinansowanie należy zadzwonić do Powiatowego Urzędu Pracy właściwego dla miejsca zarejestrowania działalności gospodarczej (Lista Powiatowych Urzędów Pracy w Polsce) i dowiedzieć się:
- czy są dostępne dofinansowania z KFS-u (a jeśli nie, to kiedy można się ich spodziewać)
- czy jest jakaś orientacyjna kwota, którą można przeznaczyć na pracownika
- jak uzyskać to dofinansowanie
- do kiedy musi się odbyć szkolenie
- do kiedy należy złożyć ofertę i wniosek
Wniosek o dofinansowanie trzeba wypełnić i zanieść do urzędu lub wysłać przez Internet. Do wniosku musi być załączona przygotowana przez nas oferta. Po wysłaniu kompletu dokumentów proponujemy zadzwonić do urzędu i zapytać o czas decyzji dotyczącej naszego wniosku. Jeśli wniosek zostanie zaakceptowany to informacja zostanie wysłana mailem lub ktoś skontaktuje się telefonicznie (zależy od Urzędu Pracy).
Mając zaakceptowany wniosek wystarczy do nas zadzwonić - potwierdzimy termin wraz ze szczegółami dotyczącymi szkolenia.
Dofinansowanie BUR: przeważnie 50-80% ceny na szkolenia stacjonarne i szkolenia online
Istnieje możliwość dofinansowania dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców (wszystkie województwa poza mazowieckim, podlaskim i pomorskim) oraz dla osób prywatnych (tylko województwa lubuskie, małopolskie, podkarpackie i podlaskie) zapisując się na szkolenie poprzez Bazę Usług Rozwojowych.
Jeżeli jesteś już użytkownikiem Bazy Usług Rozwojowych, możesz od razu przejść do wyszukiwarki i zapisać się na wybrane szkolenie.
Jeżeli nie, poniżej mamy kilka pomocniczych informacji.
Każde województwo ma swój własny sposób przyznawania dofinansowania, ale jest pewna ogólna zasada postępowania.
- Wejdź na sekcję strony Bazy Usług Rozwojowych dotyczącą dofinansowania i w sekcji "Programy regionalne" wybierz województwo, w którym zarejestrowana jest Twoja firma, lub w którym się uczysz/mieszkasz, jeśli jesteś osobą prywatną.
- Znajdź operatora obsługującego właściwy obszar, zadzwoń do niego i zapytaj jak uzyskać dofinansowanie. Na pewno konieczne będzie:
- podpisanie umowy z operatorem regionalnym,
- założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych.
- Zapisz się na szkolenie poprzez Bazę Usług Rozwojowych podając ustalony z operatorem nr "ID Wsparcia".
- Jeśli interesujące Cię szkolenie nie jest zaplanowane w Bazie Usług Rozwojowych, zadzwoń do nas na nr (+48) 510 566 088 i powiedz, że chciałbyś zapisać się na wybrane szkolenie. Ustalimy termin szkolenia i zaplanujemy go w Bazie Usług Rozwojowych.
Dofinansowanie może otrzymać każdy spełniający powyższe warunki (rozmiar przedsiębiorstwa i województwo) i jest to możliwe do momentu, kiedy operatorom regionalnym skończą się przyznane środki unijne.
Treści dobierane są do indywidualnych potrzeb uczestników grupy szkoleniowej.
Temat, treść, zakres, poszczególne części szkolenia oraz jego forma chronione są prawami autorskimi zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24 poz. 83).
Listopad 2024
27 XI
09:00-17:00Zarządzanie serwisem samochodowym cz. 1
place Radom record_voice_over Miękkie people BETiS local_offer 650 zł local_phone 510 566 088Grudzień 2024
10 XII
09:00-17:00Zarządzanie serwisem samochodowym cz. 1
place Swarzędz expand_moreexpand_lesspeople Inter Cars
local_offer cena sieci
local_phone 785 660 154
Szczegóły