Zarządzanie serwisem samochodowym cz. 1

miękkie timer szkolenie 1-dniowe assignment certyfikat
zarzadzanie serwisem 1

Opis szkolenia:

Szkolenie przeznaczone dla osób mających kontakt z klientami, które m.in. pośredniczą w procesie naprawy, konsultują zakres prac i finalnie rozliczają usługę. Wyróżnij się i bądź zauważony. W okresie przewagi podaży nad popytem należy usystematyzować i co najważniejsze zrozumieć proces pozyskiwania klientów, ich profesjonalnej obsługi. Według badań ponad 70% kierowców uważa, że warsztaty samochodowe prezentują ten sam poziom techniczny. Jak zatem podejmują decyzję o wyborze odpowiedniego warsztatu naprawczego? Na szkoleniu zostanie wyjaśniony proces decyzyjny klienta, poszczególne etapy tego procesu, budowanie wizerunku i profesjonalizmu firmy na każdej płaszczyźnie postrzegania. Doświadczenia prowadzącego w zakresie uruchamiania, tworzenia i prowadzenia serwisów samochodowych, pozwolą na zwiększenie efektywności i skuteczności pracy, poprzez przekazanie praktycznych, skutecznych i sprawdzonych metod zarządzania i organizacji. Po ich zastosowaniu i zrozumieniu wzrośnie jakość i komfort pracy, spokój organizacyjny i co najważniejsze wykorzystanie potencjału technicznego i kadrowego, którym dysponuje firma.

Na tym szkoleniu:

  • nauczysz się skutecznej komunikacji z klientem
  • poznasz sposoby obsługi trudnych klientów
  • dowiesz się jak prawidłowo przygotować pojazd do wydania
  • nauczysz się identyfikować i zarządzać różnymi rodzajami jakości w serwisie
  • poznasz sposób rozmowy podczas reklamacji
  • poznasz przyczyny odejścia klientów
  • poznasz wagę budowania wizerunku serwisu
  • dowiesz się jak skutecznie rozszerzać zakres naprawy i generować sprzedaż dodatkową

Wymagania:

  • to szkolenie nie ma żadnych specjalnych wymagań

Plan szkolenia:

  1. OBSŁUGA KLIENTA W SERWISIE SAMOCHODOWYM
    1. Jakość obsługi klienta serwisu samochodowego
      1. Jakość obsługi
      2. Naprawa oczami klienta
    2. Poszukiwanie serwisu przez klienta
    3. Jakość postrzegana, a jakość oferowana
    4. Wywieranie nacisku na podświadomość klienta
    5. Znaczenie reklamacji w biurze obsługi klienta
      1. Odpowiedzialność za rozpatrywanie reklamacji
      2. Reklamacje – analiza i rozpatrywanie
    6. Usługa serwisowa oraz różne sposoby jej wykonywania
    7. Najczęstsze przyczyny odejścia klientów
    8. Utrzymanie klienta
  2. ORGANIZACJA SERWISU SAMOCHODOWEGO
    1. Strategia rozwoju serwisu
    2. Wizerunek serwisu samochodowego
      1. Standardy dotyczące rozmowy z klientem
      2. Przebieg naprawy pojazdu w serwisie samochodowym
      3. Wydanie samochodu po naprawie
      4. Kontakt z klientem po naprawie
    3. Kontrola jakości wykonywanych usług w serwisie samochodowym
    4. Standardy wykonania usług w serwisie samochodowym
    5. Pozycjonowanie serwisu samochodowego
    6. Sprzedaż usług serwisowych

Cena netto:

  • 600 zł
Dofinansowanie KFS: przeważnie 80-100% ceny na szkolenia stacjonarne i szkolenia online

Istnieje możliwość dofinansowania dla pracodawców, ich pracowników oraz dla osób bezrobotnych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (w skrócie KFS), które można uzyskać w Powiatowym Urzędzie Pracy (PUP). Za pracodawcę uważa się podmiot zatrudniający co najmniej jedną osobę na podstawie umowy o pracę, natomiast pracodawcą nie jest podmiot współpracujący jedynie ze współmałżonkiem lub zatrudniający osoby na podstawie umowy o dzieło lub umowy zlecenie.

Aby uzyskać dofinansowanie należy zadzwonić do Powiatowego Urzędu Pracy właściwego dla miejsca zarejestrowania działalności gospodarczej (Lista Powiatowych Urzędów Pracy w Polsce) i dowiedzieć się:

  1. czy są dostępne dofinansowania z KFS-u (a jeśli nie, to kiedy można się ich spodziewać)
  2. czy jest jakaś orientacyjna kwota, którą można przeznaczyć na pracownika
  3. jak uzyskać to dofinansowanie
  4. do kiedy musi się odbyć szkolenie
  5. do kiedy należy złożyć ofertę i wniosek

Uwaga: dla ułatwienia przygotowaliśmy bardzo proste zestawienie miasto-terminy, tzn. jakie są terminy składania wniosków dla różnych miast i będziemy się starać uaktualniać tę stronę na bieżąco.

Wniosek o dofinansowanie trzeba wypełnić i zanieść do urzędu lub wysłać przez Internet. Do wniosku musi być załączona przygotowana przez nas oferta. Po wysłaniu kompletu dokumentów proponujemy zadzwonić do urzędu i zapytać o czas decyzji dotyczącej naszego wniosku. Jeśli wniosek zostanie zaakceptowany to informacja zostanie wysłana mailem lub ktoś skontaktuje się telefonicznie (zależy od Urzędu Pracy).

Aby zwiększyć szanse na pozytywne rozpatrzenie wniosku, warto zapoznać się z "Priorytetami wydatkowania Krajowego Funduszu Szkoleniowego w roku 2020".

Mając zaakceptowany wniosek wystarczy do nas zadzwonić - potwierdzimy termin wraz ze szczegółami dotyczącymi szkolenia.

Dofinansowanie BUR: przeważnie 50-80% ceny na szkolenia stacjonarne i szkolenia online

Istnieje możliwość dofinansowania dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców (wszystkie województwa poza mazowieckim, podlaskim i pomorskim) oraz dla osób prywatnych (tylko województwa lubuskie, małopolskie, podkarpackie i podlaskie) zapisując się na szkolenie poprzez Bazę Usług Rozwojowych.

Jeżeli jesteś już użytkownikiem Bazy Usług Rozwojowych, możesz od razu przejść do wyszukiwarki i zapisać się na wybrane szkolenie.

Jeżeli nie, poniżej mamy kilka pomocniczych informacji.

Każde województwo ma swój własny sposób przyznawania dofinansowania, ale jest pewna ogólna zasada postępowania.

  1. Wejdź na sekcję strony Bazy Usług Rozwojowych dotyczącą dofinansowania i w dolnej części strony ("PODMIOTOWE SYSTEMY FINANSOWANIA") wybierz województwo, w którym zarejestrowana jest Twoja firma, lub w którym się uczysz/mieszkasz, jeśli jesteś osobą prywatną.
  2. Znajdź operatora obsługującego właściwy obszar, zadzwoń do niego i zapytaj jak uzyskać dofinansowanie. Na pewno konieczne będzie:
    • podpisanie umowy z operatorem regionalnym,
    • założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych.
  3. Zapisz się na szkolenie poprzez Bazę Usług Rozwojowych podając ustalony z operatorem nr "ID Wsparcia".
  4. Jeśli interesujące Cię szkolenie nie jest zaplanowane w Bazie Usług Rozwojowych, zadzwoń do nas na nr (+48) 510 566 088 i powiedz, że chciałbyś zapisać się na wybrane szkolenie. Ustalimy termin szkolenia i zaplanujemy go w Bazie Usług Rozwojowych.

Dofinansowanie może otrzymać każdy spełniający powyższe warunki (rozmiar przedsiębiorstwa i województwo) i jest to możliwe do momentu, kiedy operatorom regionalnym skończą się przyznane środki unijne.

Treści dobierane są do indywidualnych potrzeb uczestników grupy szkoleniowej.

Temat, treść, zakres, poszczególne części szkolenia oraz jego forma chronione są prawami autorskimi zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24 poz. 83).

Listopad 2023

20 XI
09:00-17:00
record_voice_over Miękkie
people BETiS
local_phone 510 566 088
Szczegóły
20 XI
09:00-17:00
Zarządzanie serwisem samochodowym cz. 1
place Radom record_voice_over Miękkie people BETiS local_phone 510 566 088

Zgłoś udział