Chcesz otrzymać email, gdy szkolenie zostanie zaplanowane w Twoim województwie? expand_more

Możesz zaznaczyć więcej niz jedno województwo
Przetwarzanie danych osobowych

W skrócie Twoje dane będą przetwarzane jedynie w celu przesłania powiadomienia o zaplanowanym szkoleniu oraz będą służyły nam za informację, że np. w województwie śląskim na ten temat szkoleniowy mamy 12 chętnych osób, więc powinniśmy zaplanować tam szkolenie. Gdy powiadomienie email otrzymasz, na dole maila będziesz miał link do wyłączenia powiadomień, który automatycznie usunie wszystkie przekazane dane z naszego systemu.

Jeśli wpiszesz swój kod pocztowy to postaramy się uwzględnić go przy wyborze lokalizacji szkolenia, dzięki czemu zwiększysz szanse, że szkolenie będzie bliżej Ciebie.

Jeśli podasz swój numer telefonu to przy planowaniu terminu prawdopodobnie zadzwonimy do Ciebie zapytać, czy konkretne terminy byłyby dla Ciebie odpowiadające.

Szczegółowe informacje RODO
Na jakiej podstawie przetwarzamy?
Na podstawie Twojej zgody.
Jak długo przetwarzamy?
Przetwarzamy do momentu, gdy klikniesz link wyłączający powiadomienia lub poinformujesz nas o chęci wyłączenia powiadomień w inny sposób, np. mailowo lub telefonicznie.
Kto jest administratorem danych?
Biuro Ekspertyz Technicznych i Szkoleń Sławomir Olszowski z siedzibą przy ul. Mireckiego 12/8, 26-600 Radom, REGON 140421138, NIP 7961324115.
Jakie masz prawa?
Masz prawo dostępu do swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Kontakt
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym możesz się kontaktować w celu wyjaśnienia wątpliwości lub w celu skorzystania z przysługujących Ci praw. Adres e-mail inspektora ochrony danych to iod@ekspertyzy-szkolenia.pl (inspektor Paweł Dwojak).
Organ nadzorczy
Organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych - więcej informacji na stronie uodo.gov.pl.
Ciekawostka

Zauważyłeś coś dziwnego u nas na stronie? Zapewne nie. Nasze mózgi nie są zbyt dobre w zauważaniu rzeczy, których nie ma. W takim razie podpowiemy. To czego nie zauważyłeś to brak wyskakującego okna proszącego o zaakceptowanie ciasteczek analitycznych, śledzenia, sprzedawanie Twoich danych do Google'a, Facebook'a i różnych innych firm marketingowych.

Jak to możliwe? Przecież na każdej stronie to jest. Może w takim razie nie spełniamy wymogów RODO?

Okazuje się, że po prostu wystarczy... nie robić tych rzeczy. Nie używać ciasteczek analitycznych. Nie sprzedawać danych naszych klientów Google'owi. I tyle. Niesamowite, nieprawdaż?

My nie cierpimy reklam w Internecie. Jeszcze bardziej nie znosimy wkurzających wyskakujących okienek. Dlaczego więc mielibyśmy serwować te rzeczy naszym klientom? No właśnie. Dlatego nie zrobimy tego. Mamy nadzieję, że Twój pobyt na naszej stronie będzie tak spokojny, niezakłócony i przyjemny jak my byśmy chcieli, aby wyglądało nasze odwiedzanie innych stron.

Zarządzanie serwisem samochodowym cz. 1

Poprzedni tytuł: None

miękkie timer szkolenie 1-dniowe assignment certyfikat
zarzadzanie serwisem 1

Opis szkolenia:

Szkolenie przeznaczone dla osób mających kontakt z klientami, które m.in. pośredniczą w procesie naprawy, konsultują zakres prac i finalnie rozliczają usługę. Wyróżnij się i bądź zauważony. W okresie przewagi podaży nad popytem należy usystematyzować i co najważniejsze zrozumieć proces pozyskiwania klientów, ich profesjonalnej obsługi. Według badań ponad 70% kierowców uważa, że warsztaty samochodowe prezentują ten sam poziom techniczny. Jak zatem podejmują decyzję o wyborze odpowiedniego warsztatu naprawczego? Na szkoleniu zostanie wyjaśniony proces decyzyjny klienta, poszczególne etapy tego procesu, budowanie wizerunku i profesjonalizmu firmy na każdej płaszczyźnie postrzegania. Doświadczenia prowadzącego w zakresie uruchamiania, tworzenia i prowadzenia serwisów samochodowych, pozwolą na zwiększenie efektywności i skuteczności pracy, poprzez przekazanie praktycznych, skutecznych i sprawdzonych metod zarządzania i organizacji. Po ich zastosowaniu i zrozumieniu wzrośnie jakość i komfort pracy, spokój organizacyjny i co najważniejsze wykorzystanie potencjału technicznego i kadrowego, którym dysponuje firma.

Na tym szkoleniu:

  • nauczysz się skutecznej komunikacji z klientem
  • poznasz sposoby obsługi trudnych klientów
  • dowiesz się jak prawidłowo przygotować pojazd do wydania
  • nauczysz się identyfikować i zarządzać różnymi rodzajami jakości w serwisie
  • poznasz sposób rozmowy podczas reklamacji
  • poznasz przyczyny odejścia klientów
  • poznasz wagę budowania wizerunku serwisu
  • dowiesz się jak skutecznie rozszerzać zakres naprawy i generować sprzedaż dodatkową

Wymagania:

  • to szkolenie nie ma żadnych specjalnych wymagań

Plan szkolenia:

  1. OBSŁUGA KLIENTA W SERWISIE SAMOCHODOWYM
    1. Jakość obsługi klienta serwisu samochodowego
      1. Jakość obsługi
      2. Naprawa oczami klienta
    2. Poszukiwanie serwisu przez klienta
    3. Jakość postrzegana, a jakość oferowana
    4. Wywieranie nacisku na podświadomość klienta
    5. Znaczenie reklamacji w biurze obsługi klienta
      1. Odpowiedzialność za rozpatrywanie reklamacji
      2. Reklamacje – analiza i rozpatrywanie
    6. Usługa serwisowa oraz różne sposoby jej wykonywania
    7. Najczęstsze przyczyny odejścia klientów
    8. Utrzymanie klienta
  2. ORGANIZACJA SERWISU SAMOCHODOWEGO
    1. Strategia rozwoju serwisu
    2. Wizerunek serwisu samochodowego
      1. Standardy dotyczące rozmowy z klientem
      2. Przebieg naprawy pojazdu w serwisie samochodowym
      3. Wydanie samochodu po naprawie
      4. Kontakt z klientem po naprawie
    3. Kontrola jakości wykonywanych usług w serwisie samochodowym
    4. Standardy wykonania usług w serwisie samochodowym
    5. Pozycjonowanie serwisu samochodowego
    6. Sprzedaż usług serwisowych

Cena netto:

  • 650 zł
Dofinansowanie KFS: przeważnie 80-100% ceny na szkolenia stacjonarne i szkolenia online

Istnieje możliwość dofinansowania dla pracodawców oraz ich pracowników z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (w skrócie KFS), które można uzyskać w Powiatowym Urzędzie Pracy (PUP). Za pracodawcę uważa się podmiot zatrudniający co najmniej jedną osobę na podstawie umowy o pracę, natomiast pracodawcą nie jest podmiot współpracujący jedynie ze współmałżonkiem lub zatrudniający osoby na podstawie umowy o dzieło lub umowy zlecenie.

Aby uzyskać dofinansowanie należy zadzwonić do Powiatowego Urzędu Pracy właściwego dla miejsca zarejestrowania działalności gospodarczej (Lista Powiatowych Urzędów Pracy w Polsce) i dowiedzieć się:

  1. czy są dostępne dofinansowania z KFS-u (a jeśli nie, to kiedy można się ich spodziewać)
  2. czy jest jakaś orientacyjna kwota, którą można przeznaczyć na pracownika
  3. jak uzyskać to dofinansowanie
  4. do kiedy musi się odbyć szkolenie
  5. do kiedy należy złożyć ofertę i wniosek

Wniosek o dofinansowanie trzeba wypełnić i zanieść do urzędu lub wysłać przez Internet. Do wniosku musi być załączona przygotowana przez nas oferta. Po wysłaniu kompletu dokumentów proponujemy zadzwonić do urzędu i zapytać o czas decyzji dotyczącej naszego wniosku. Jeśli wniosek zostanie zaakceptowany to informacja zostanie wysłana mailem lub ktoś skontaktuje się telefonicznie (zależy od Urzędu Pracy).

Mając zaakceptowany wniosek wystarczy do nas zadzwonić - potwierdzimy termin wraz ze szczegółami dotyczącymi szkolenia.

Dofinansowanie BUR: przeważnie 50-80% ceny na szkolenia stacjonarne i szkolenia online

Istnieje możliwość dofinansowania dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców (wszystkie województwa poza mazowieckim, podlaskim i pomorskim) oraz dla osób prywatnych (tylko województwa lubuskie, małopolskie, podkarpackie i podlaskie) zapisując się na szkolenie poprzez Bazę Usług Rozwojowych.

Jeżeli jesteś już użytkownikiem Bazy Usług Rozwojowych, możesz od razu przejść do wyszukiwarki i zapisać się na wybrane szkolenie.

Jeżeli nie, poniżej mamy kilka pomocniczych informacji.

Każde województwo ma swój własny sposób przyznawania dofinansowania, ale jest pewna ogólna zasada postępowania.

  1. Wejdź na sekcję strony Bazy Usług Rozwojowych dotyczącą dofinansowania i w sekcji "Programy regionalne" wybierz województwo, w którym zarejestrowana jest Twoja firma, lub w którym się uczysz/mieszkasz, jeśli jesteś osobą prywatną.
  2. Znajdź operatora obsługującego właściwy obszar, zadzwoń do niego i zapytaj jak uzyskać dofinansowanie. Na pewno konieczne będzie:
    • podpisanie umowy z operatorem regionalnym,
    • założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych.
  3. Zapisz się na szkolenie poprzez Bazę Usług Rozwojowych podając ustalony z operatorem nr "ID Wsparcia".
  4. Jeśli interesujące Cię szkolenie nie jest zaplanowane w Bazie Usług Rozwojowych, zadzwoń do nas na nr (+48) 510 566 088 i powiedz, że chciałbyś zapisać się na wybrane szkolenie. Ustalimy termin szkolenia i zaplanujemy go w Bazie Usług Rozwojowych.

Dofinansowanie może otrzymać każdy spełniający powyższe warunki (rozmiar przedsiębiorstwa i województwo) i jest to możliwe do momentu, kiedy operatorom regionalnym skończą się przyznane środki unijne.

Treści dobierane są do indywidualnych potrzeb uczestników grupy szkoleniowej.

Temat, treść, zakres, poszczególne części szkolenia oraz jego forma chronione są prawami autorskimi zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24 poz. 83).

Wrzesień 2024

24 IX
09:00-17:00
record_voice_over Miękkie
people BETiS
local_offer 650 zł
local_phone 510 566 088
Szczegóły
24 IX
09:00-17:00
Zarządzanie serwisem samochodowym cz. 1
place Radom record_voice_over Miękkie people BETiS local_offer 650 zł local_phone 510 566 088