Zarządzanie serwisem samochodowym cz. 1 - standardy obsługi klienta, sprzedaż usług serwisowych

miękkie timer szkolenie 5-godzinne assignment certyfikat
zarzadzanie serwisem 1

Na tym szkoleniu online:

  • nauczysz się skutecznej komunikacji z klientem
  • poznasz sposoby obsługi trudnych klientów
  • dowiesz się jak prawidłowo przygotować pojazd do wydania
  • nauczysz się identyfikować i zarządzać różnymi rodzajami jakości w serwisie
  • poznasz sposób rozmowy podczas reklamacji
  • poznasz przyczyny odejścia klientów
  • poznasz wagę budowania wizerunku serwisu
  • dowiesz się jak skutecznie rozszerzać zakres naprawy i generować sprzedaż dodatkową

Wymagania:

  • komputer ze stabilnym łączem internetowym - prędkość Internetu co najmniej 1,5 Mbps dla pobierania (download) oraz 1,5 Mbps dla wysyłania (upload)
  • (zalecane) słuchawki z mikrofonem lub inny system audio nie powodujący efektu echa
  • (zalecane) działająca kamerka internetowa
  • (zalecane) przeglądarka Google Chrome lub Brave albo zainstalowany program Zoom

Plan szkolenia online:

  1. Organizacja warsztatu. Rola punktu obsługi klienta
    1. Świat warsztatowy: hala serwisowa - biuro obsługi klienta
    2. Wizerunek eksperta, zaufanie i profesjonalizm
    3. Pozycjonowanie serwisu na rynku
    4. Aspekty jakości w procesie obsługi klienta serwisu samochodowego
  2. Relacja serwis - klient
    1. Poszukiwanie serwisu przez klienta
    2. Wizerunek - decyzja
    3. Metody i sposoby dotarcia do klienta oraz jego aktywne pozyskiwanie
  3. Standardy obsługi klienta
    1. Rola doradcy serwisowego
    2. Obowiązki i czynności wykonywane przez doradcę serwisowego
      1. Procedura przyjęcia pojazdu
      2. Procedura wydania pojazdu
      3. Wymagana dokumentacja serwisowa
    3. Skuteczna komunikacja
      1. Określenie realnych i domniemanych potrzeb klienta
      2. Jak radzić sobie z trudnymi klientami. Sposoby reakcji na obiekcje i zarzuty klienta. Przykładowe wypowiedzi, zależnie od sytuacji serwisowej.
      3. Praktyczne argumenty uzasadniające wykonanie konkretnych usług serwisowych
      4. Skuteczne umawianie klientów, którzy np. dzwonią z pytaniami, sondują rynek
    4. Standardy rozpatrywania reklamacji/odpowiedzialność za reklamację

Cena netto:

  • 349 zł
Dofinansowanie KFS: przeważnie 80-100% ceny na szkolenia stacjonarne i szkolenia online

Istnieje możliwość dofinansowania dla pracodawców, ich pracowników oraz dla osób bezrobotnych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (w skrócie KFS), które można uzyskać w Powiatowym Urzędzie Pracy (PUP). Za pracodawcę uważa się podmiot zatrudniający co najmniej jedną osobę na podstawie umowy o pracę, natomiast pracodawcą nie jest podmiot współpracujący jedynie ze współmałżonkiem lub zatrudniający osoby na podstawie umowy o dzieło lub umowy zlecenie.

Aby uzyskać dofinansowanie należy zadzwonić do Powiatowego Urzędu Pracy właściwego dla miejsca zarejestrowania działalności gospodarczej (Lista Powiatowych Urzędów Pracy w Polsce) i dowiedzieć się:

  1. czy są dostępne dofinansowania z KFS-u (a jeśli nie, to kiedy można się ich spodziewać)
  2. czy jest jakaś orientacyjna kwota, którą można przeznaczyć na pracownika
  3. jak uzyskać to dofinansowanie
  4. do kiedy musi się odbyć szkolenie
  5. do kiedy należy złożyć ofertę i wniosek

Uwaga: dla ułatwienia przygotowaliśmy bardzo proste zestawienie miasto-terminy, tzn. jakie są terminy składania wniosków dla różnych miast i będziemy się starać uaktualniać tę stronę na bieżąco.

Wniosek o dofinansowanie trzeba wypełnić i zanieść do urzędu lub wysłać przez Internet. Do wniosku musi być załączona przygotowana przez nas oferta. Po wysłaniu kompletu dokumentów proponujemy zadzwonić do urzędu i zapytać o czas decyzji dotyczącej naszego wniosku. Jeśli wniosek zostanie zaakceptowany to informacja zostanie wysłana mailem lub ktoś skontaktuje się telefonicznie (zależy od Urzędu Pracy).

Aby zwiększyć szanse na pozytywne rozpatrzenie wniosku, warto zapoznać się z "Priorytetami wydatkowania Krajowego Funduszu Szkoleniowego w roku 2020".

Mając zaakceptowany wniosek wystarczy do nas zadzwonić - potwierdzimy termin wraz ze szczegółami dotyczącymi szkolenia.

Dofinansowanie BUR: przeważnie 50-80% ceny na szkolenia stacjonarne i szkolenia online

Istnieje możliwość dofinansowania dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców (wszystkie województwa poza mazowieckim, podlaskim i pomorskim) oraz dla osób prywatnych (tylko województwa lubuskie, małopolskie, podkarpackie i podlaskie) zapisując się na szkolenie poprzez Bazę Usług Rozwojowych.

Jeżeli jesteś już użytkownikiem Bazy Usług Rozwojowych, możesz od razu przejść do wyszukiwarki i zapisać się na wybrane szkolenie.

Jeżeli nie, poniżej mamy kilka pomocniczych informacji.

Każde województwo ma swój własny sposób przyznawania dofinansowania, ale jest pewna ogólna zasada postępowania.

  1. Wejdź na sekcję strony Bazy Usług Rozwojowych dotyczącą dofinansowania i w dolnej części strony ("PODMIOTOWE SYSTEMY FINANSOWANIA") wybierz województwo, w którym zarejestrowana jest Twoja firma, lub w którym się uczysz/mieszkasz, jeśli jesteś osobą prywatną.
  2. Znajdź operatora obsługującego właściwy obszar, zadzwoń do niego i zapytaj jak uzyskać dofinansowanie. Na pewno konieczne będzie:
    • podpisanie umowy z operatorem regionalnym,
    • założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych.
  3. Zapisz się na szkolenie poprzez Bazę Usług Rozwojowych podając ustalony z operatorem nr "ID Wsparcia".
  4. Jeśli interesujące Cię szkolenie nie jest zaplanowane w Bazie Usług Rozwojowych, zadzwoń do nas na nr (+48) 510 566 088 i powiedz, że chciałbyś zapisać się na wybrane szkolenie. Ustalimy termin szkolenia i zaplanujemy go w Bazie Usług Rozwojowych.

Dofinansowanie może otrzymać każdy spełniający powyższe warunki (rozmiar przedsiębiorstwa i województwo) i jest to możliwe do momentu, kiedy operatorom regionalnym skończą się przyznane środki unijne.

Treści dobierane są do indywidualnych potrzeb uczestników grupy szkoleniowej.

Temat, treść, zakres, poszczególne części szkolenia oraz jego forma chronione są prawami autorskimi zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24 poz. 83).

Grudzień 2022

08 XII
09:00-14:00
Zarządzanie serwisem samochodowym cz. 1 - standardy obsługi klienta, sprzedaż usług serwisowych
laptop Online record_voice_over Miękkie people BETiS local_phone 510 566 088

Zgłoś udział