Diagnostyka z użyciem oscyloskopu - poziom zaawansowany

samochody osobowe timer szkolenie 3-godzinne

Na tym szkoleniu online:

  • nauczysz się jak wykorzystywać oscyloskop w praktyce
  • wykonamy badanie sygnału PWM na elemencie wykonawczym (siłownik przepustnicy)
  • wykonamy badanie sygnału sterowania PWM (sterownik świec żarowych)
  • wykonamy badanie sygnału sterowania PWM (sterownik wentylatora)
  • wykonamy badanie synchronizacji rozrządu (czujniki Halla, czujnik obrotów silnika, czujnik położenia wałka rozrządu)
  • wykonamy badanie czujnika prędkości koła (czujnik magneto-rezystancyjny z mikrokontrolerem rozpoznawania kierunku)
  • wykonamy badanie sygnału magistrali CAN dla czujnika NOX (sprawdzenie czujnika NOx)
  • wykonamy badanie sygnału magistrali CAN do komunikacji układu napędowego (sprawdzenie braku komunikacji w układzie napędowym)
  • wykonamy badanie magistrali LIN czujnika ciśnienia klimatyzacji (sprawdzenie czujnika klimatyzacji)

Wymagania:

  • komputer ze stabilnym łączem internetowym - prędkość Internetu co najmniej 1,5 Mbps dla pobierania (download) oraz 1,5 Mbps dla wysyłania (upload)
  • (zalecane) słuchawki z mikrofonem lub inny system audio nie powodujący efektu echa
  • (zalecane) działająca kamerka internetowa
  • (zalecane) przeglądarka Google Chrome lub Brave albo zainstalowany program Zoom

Plan szkolenia online:

  1. Pomiary z użyciem oscyloskopu - „sygnały PWM”
    1. Badanie sygnału PWM na elemencie wykonawczym (siłownik przepustnicy)
    2. Badanie sygnału sterowania PWM (sterownik świec żarowych)
    3. Badanie sygnału sterowania PWM (sterownik wentylatora)
  2. Pomiary z użyciem oscyloskopu - „Hallotronowe czujniki prędkości obrotowej”
    1. Badanie synchronizacji rozrządu (czujniki Halla, czujnik obrotów silnika, czujnik położenia wałka rozrządu)
    2. Badanie czujnika prędkości koła (czujnik magneto rezystancyjny z mikrokontrolerem rozpoznawania kierunku)
  3. Pomiary z użyciem oscyloskopu „magistrale danych CAN, LIN”
    1. Badanie sygnału magistrali CAN dla czujnika NOX (sprawdzenie czujnika NOx)
    2. Badanie sygnału Magistrali CAN do komunikacji układu napędowego (sprawdzenie braku komunikacji w układzie napędowym)
    3. Badanie magistrali LIN czujnika ciśnienia klimatyzacji (sprawdzenie czujnika klimatyzacji)

Cena netto:

  • 189 zł

Treści dobierane są do indywidualnych potrzeb uczestników grupy szkoleniowej zależnie od zainteresowania poszczególnymi punktami agendy szkoleniowej.

Temat, treść, zakres, poszczególne części szkolenia oraz jego forma chronione są prawami autorskimi zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24 poz. 83).

Napisz do nas